پيشکسوت فوتبال ايران گفت: هميشه اشتباهات در فوتبال وجود دارد اما خدا را شکر اين بار شانس يار بچه‌هاي ما بود و در خانه ايران را زد.

علي پروين در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: اجازه بدهيد درباره پرسپوليس هيچ حرفي نزنم. اگر سؤال ديگري داريد در خدمت شما هستم.

وي در خصوص بازي تيم ملي مقابل ازبکستان گفت: اگر بخواهيم به طور کلي بازي را نگاه کنيم برابر ازبک‌ها که تيم استخوان‌دار و گردن‌کلفتي هستند بد بازي کرديم. بچه‌ها در حد و اندازه خودشان نبودند. البته از همه چيز مهم‌تر براي ما کسب سه امتياز بود که به نتيجه دلخواه رسيديم. در اين شرايط برد در خانه حريف براي ما ارزش چند برابر دارد.

پروين در پاسخ به اين سؤال که چرا بازيکنان در حد و اندازه خود نبودند تصريح کرد: بازي‌هاي اول هميشه شرايط خاص خودش را دارد. زمان مي‌برد که هماهنگي لازم به وجود آيد. از طرف ديگر بچه‌ها کمي استرس داشتند. در مجموع خوب نبوديم اما سه امتياز شيرين را گرفتيم.

وي در خصوص اشتباه داور مسابقه و نپذيرفتن گل ازبکستان گفت: اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است. يک بار هم شانس در خانه ايران را زد. اين همه بچه‌هاي ما بدشانس بودند و اين بار خوش شانس بودند.

پروين گفت: دست کي‌روش و بازيکنان درد نکند. بازي با ازبکستان با تمام فراز و نشيب‌ها تمام شد و بهتر است پرونده‌اش را ببنديم. بازي قطر و لبنان را ديدم،‌ قطري‌ها تيم بسيار خوبي هستند و بايد مراقب باشيم در تهران يقه ما را نگيرند.

سرمربي پيشين تيم ملي تأکيد کرد: اصلاً حق نداريم قطر را دست کم بگيريم. شماره 10 و 20 آنها بسيار عالي کار مي‌کنند. اگر قطر را در تهران شکست دهيم يک پاي ما در جام جهاني است. با اين حال بازي‌هاي بعدي نيز حساسيت خاص خودش را دارند.

وي در پايان گفت: تيم ملي روز سه‌شنبه آينده در ورزشگاه آزادي نياز به حمايت دارد، از همين الان هواداران کمر همت را ببندند و سه‌شنبه حمايت پرشور خود را در ورزشگاه آزادي از تيم ملي به نمايش بگذارند. آرزوي من و 70 ميليون ايراني حضور تيم ملي در جام جهاني است و حيف است که اين اتفاق رخ ندهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا